A3 ingeleverd

Zo vandaag voor het eerst naar de ambassade van Kuwait geweest. Het ging allemaal niet zo snel natuurlijk als gehoopt. Ik was gewaarschuwd, dus dan stel je je daar op in. Wat wel iedere keer jammer is dat je er niet achterkomt wat de volgende stap is, moet Bianca wel of niet een VoG en wanneer moet ze die dan aanvragenx85. Allemaal simpele vragen waarvan je ook een simpel antwoord zou verwachten. De waarheid is echter minder waar. Ergens in de toekomst zal ik het antwoord kunnen geven, maar vandaag nog niet. We gaan Bianca haar VoG aanvragen als ik mijn reactie op de VoG heb ontvangen. Over een week of 2-4 dus of, als ik geluk heb om er spoed achter te zetten, eerder. Morgen maar eens bellen, kijken of dat lukt. Ze hebben gezegd van wel. Maar als ik de VoG binnen heb, moet ik ook weer langs BuZa om het document te laten legaliseren voordat ik er mee naar de ambassade kan gaan. Dat gaan we maar allemaal op 1 ochtend doen om niet nog meer dagen (uren) te verspelen. Als dat allemaal gelukt is kan ik mij ticket laten boeken. Het hoort er allemaal bij. Nederland inkomen schijnt lastig te zijn maar Nederland uit is ook niet eenvoudig.

Vandaag heb ik ook afscheid genomen van mij lease auto. Ik heb zo’n aardige werkgever waarbij er gouden kettingen worden geleverd bij je lease auto. M.a.w., als je eerder weggaat dan dat je contract afloopt mag je aftikken. In mijn geval zou dit 2.800 euro netto zijn. En dat voor een A3 simpele A3x85. Ben ik ff blij dat ik niet een dure lease auto hebx85.. Maar intern is er inmiddels een levendige handel in tweedehandse lease auto’s. Als je er ook nog een ‘stimulansbonus’ op zet, dan raak je hem met een beetje mazzel wel kwijt. Dus ik ook, 1.000 euro bonus en je hebt weer een stukje vrijheid “gekocht”. Er zijn zelfs “collega’s” (kan ze ook parasieten noemen) die beginnen al te vragen wat de bonus is voordat er enige vorm van communicatie is geweest. Maar ok, dat hoofdstuk is ook weer afgehandeld. Ik rij nu een maand in een huurauto. Dat heeft mijn manager weer aardig geregeld.

Leave a comment