Berichtje van Jay

Dsc04541 Hallo allemaal,

Ik vind het het fijn om je vriendje te zijn. Ik mis jullie. Hier is een zwembad en een strand met een zee. En we hebben een auto. Ik ben naar school geweest, waar ik een slang met cijfers moest schrijven, een 8 en 9 en 6 en een 0 en een 5 en een 3 en dit ging heel goed. En toen kreeg ik een kikkerstikker (button) van de juf. En ik heb een nieuw T-shirt gekregen en nog een nieuw T-shirt. Papa heeft een nieuw film voor me en die vind ik leuk Dsc04545 die heb ik net gekeken. Ik heb een nieuw vriendinnetje Fleur en een vriend Jeroen en vriendinnetje die heet Marlo en nog een vriendinnetje die heet Grace en Evy en Annabel en ik vind ze allemaal aardig. En ik kan al tot tien in het Engels tellen en weet black en blue en yellow en orange. En ik heb een nieuwe B-Daman.

Tot een volgende keer. Jay

2 thoughts on “Berichtje van Jay

  1. lieve jay, fijn te lezen dat het goed met je gaat. Wat heb jij alweer veel vriendjes en vriendinnejes zeg. Kan je ook al een woordje engels praten, moeilijk is dat he. Papa en mama helpen je daar bij zeker. En tot 10 tellen is ook al goed. Wat is een B-Daman? ik ben niet zogoed in jongens speelgoed. Bianca hoe is het met jouw? gaat alles goed met je. Toevallig dat je iemand uit maassluis leert kennen. Wat is de wereld dan toch klein. veel liefs elly

  2. Leuk verhaal Jay over al je vriendjes en vriendinnetjes .Zwem jij veel in zee of spring je gelijk
    in het zwembad,is het erg diep?
    Ga je ook voetballen met je vriendjes?Jij kan zeker het hardste lopen van allemaal dat heb ik wel gezien.Jullie krijgen een hele mooie auto zie ik op de foto.
    Dag Jay tot de volgende keer

Leave a comment